מדיניות החברה

אמנת שירות

חברת מקימי, מנהליה ועובדיה, רואים כזכות את מתן השירות לקהל לקוחותינו. אנו מחוייבים להעניק לך הלקוח/ה, שירות איכותי המבוסס על מקצועיות, זמינות ונגישות, אדיבור וסבלנות, באופן שיענה בצורה הטובה ביותר על צרכיך/ה ויאפשר לך לקבל מאיתנו שירות מצויין מכל הלב.

לקריאת התקנון

מדיניות זיכוי והחזרת מוצרים:

  • החפלת מוצרים שנקנו במחיר מלא תתאפשר עד 14 יום מיום הרכישה, בהצכת החשבונית ובלבד שלא נעשה שימוש בטובין ותווית המחיר לא הוסרה.
  • החזר כספי ינתן בניכוי 5% עמלה על פי חוק מיום הרכישה ועד תום 2 ימים שלאחריו (לא כולל שבת) בצירוך חשבונית ובמידה שלא נעשה בפריט שימוש ותווית המחיר של הטובין לא הוסרה.
  • הצרכן רשאי לבטל עסקה שהמחיר ששולם עבורה עולה על 50₪.
  • החזר כספי לעסקה ששולמה בכרטיס דיירקט תתבצע דרך משרדי ההנהלה של רשת מקימי.
  • לא יתנן החזר כספי כאשר התשלום עבור העסקה בוצעה באמצעות שובר מתנה.
  • אין החלפות והחזרות על מוצרי הלבשה תחתונה כגון: גרביונים, גרביים, ובגדי גוף.
  • אין החלפות והחזרות של אביזרי אופנה כגון: ארנקים, תיקים, צעיפים, מטפחות, חגורות, אביזרי שיער,תכשיטים וכדומה.
  • החלפת מוצרים בזמן מבצע תתאפשר עד 5 ימי עסקים ממועד הרכישה ובהצגת חשבונית קניה.
  • באחריות הלקוחה להוכיח את סכום הרכישה. אחרת הפריט יזוכה על הסכום שנמכר בחנות בעת ההחלפה.
  • אין אחריות על מוצרים במבצע מעונות קודמות.
  • צבירה ומימוש נקודות לחברי מועדון מקימי הם לשיקול החברה בלבד.

רשת מקימי מאחלת לך חוויית קניה מהנה.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.